Rondom een verhuizing is er altijd van alles te doen. U bent druk met uw nieuwe woning, waar vaak nog van alles aan moet gebeuren, en uw inboedel moet geordend en ingepakt worden. Daarnaast komen er allerlei administratieve zaken kijken bij een verhuizing; van het regelen van verzekeringen tot het overzetten van abonnementen en het doorgeven van de oude meterstanden. Wij hebben jarenlange ervaring met het begeleiden van verhuizingen. We hebben alle tips die we door de jaren heen verzameld hebben voor u op een rijtje gezet, in onze ultieme verhuischecklist!
Gaat u over een grote afstand verhuizen, heeft u een grote inboedel die mee moet of bent u op leeftijd? In veel gevallen is het aan te raden om een professionele partij in te schakelen die u ontzorgt rondom uw verhuizing. Als u verhuist naar een ander deel van het land of zelfs naar het buitenland, dan wilt u zeker weten dat uw inboedel in één keer meegenomen kan worden. Wij komen graag vóór de verhuizing eens bij u langs voor een kennismakingsgesprek en om de grootte van uw inboedel door te nemen. Zo kunnen we garanderen dat alles in één keer in onze vrachtwagen (of vrachtwagens) past.
Een van de meest tijdrovende klussen rondom een verhuizing is het inpakken van uw inboedel, daarom is het fijn om het inpakken in fases te doen. Ruim van te voren kunt u alvast beginnen met het inpakken van spullen die u pas na de verhuizing weer nodig heeft, bijvoorbeeld uw wintersportkleding of uw schaatsen. Iedere keer dat u naar uw nieuwe woning gaat, kunt u alvast een deel van deze spullen meenemen: dit scheelt op de verhuisdag zelf.
U kunt onze verhuischecklist per e-mail ontvangen en afdrukken, zo heeft u de lijst fysiek bij zich. Om het u nog makkelijker te maken, hebben we de VerhuisApp gemaakt: zo heeft u de gehele verhuischecklist altijd bij de hand op uw telefoon. In de app kunt u per verhuisfase de zaken afvinken die u gedaan heeft. Mist u een taak in de app? Dan kunt u deze zelf toevoegen.
De app is verkrijgbaar voor iPhones en voor Android telefoons.